Правила повернення товару компанії Євроманія
З 1 січня 2024 року набирають чинності нові правила для клієнтів оптового складу "Євроманія". Якщо ваше замовлення перебуває в очікуванні на пошті протягом більше 7 днів, термін його зберігання автоматично продовжиться до 10 днів. По закінченню цього терміну, посилка буде повернута до нас. Зверніть увагу, що вартість доставки та зберігання буде додана до вашого договору і стягнута при наступному замовленні. У випадку, якщо з якихось причин ви не можете отримати посилку у вказаний термін, будь ласка, зв'яжіться самостійно з менеджером, у якого Ви робили замовлення, і домовтеся про подовження терміну зберігання.
У випадку, коли клієнт вирішив продовжити строк зберігання своєї посилки, обов'язково оплатіть вартість доставки та зберігання в день домовленності.
Зверніть увагу, що посилки, які були отримані та вже забрані до Вас додому, не підлягають поверненню, за винятком випадків, які розглядаються і узгоджуються з менеджером. За цю послугу стягується додаткова плата в розмірі 10% від вартості товару.
Дякуємо за ваше розуміння.
Також важливо враховувати, що згідно з новими правилами, передплати необхідно оплачувати на один рахунок, в той час як "повні оплати" спрямовуються на інший рахунок.
Будьте уважні та враховуйте додаткову комісію банку при здійсненні платежів.